Localizare:
Traseu sugerat:  
Descrierea produsului
Caracteristici generale:

- Masoara fiecare sesiune de antrenament si activitatea zilnica 24 de ore din 24, 7 zile din 7

- Te ajuta sa intelegi dificultatea antrenamentului si recuperarea necesara

- Urmareste viteza, distanta si traseul cu GPS-ul integrat

- Profiluri sportive complet personalizabile pentru a obtine performanta maxima din antrenamentul tau

- Accepta antrenamentul multisport cu timpi de tranzitie

- Furnizeaz? ritmul cardiac chiar si in apa cu un transmitator confortabil in mod dual

- Iti permite sa planifici si sa analizezi antrenamentul cu aplicatia si serviciul web Polar Flow gratuite

- Compatibil cu senzorii de alergare si de ciclism Polar Bluetooth® Smart

- Rezistent la apa pana la 30 m/100 picioare

 Caracteristici masuratori corporale:

- 24/7 activity tracking

- Limite ale zonelor de ritm cardiac definite de c?tre utilizator - Exista trei moduri in care poti seta limitele zonelor: ca zone de ritm cardiac implicite care sunt calculate automat pe baza HR; ca zone de ritm cardiac libere pentru care poti seta chiar tu limite sau ca zone de ritm cardiac pe baza pragurilor pe care le poti defini singur.

- Ritm cardiac maxim (setat de utilizator)

- Ritm cardiac maxim (in functie de varsta) - Cel mai ridicat numar de batai ale inimii pe minut (bpm) in timpul exercitiilor de nivel maxim. Pentru o estimare bruta a ritmului tau cardiac, scade varsta ta din 220. HRmax este un instrument util pentru determinarea intensitatii antrenamentului, deoarece zonele de intensitate pot fi definite cu ajutorul HRmax. Unele produse Polar definesc ritmul cardiac maxim in timpul Testului Polar Fitness, vezi de asemenea HRmax (pe baza Testului Polar Fitness).

- Test Fitness Polar

- Polar OwnCal ® - Calorii inteligente - Cel mai precis contor de calorii de pe piata calculeaza numarul de calorii consumate. Calculul se bazeaza pe datele tale individuale: greutatea, inaltimea, varsta, sexul si intensitatea activitatii tale fizice. Caloriile inteligente sunt disponibile in monitoarele pentru ritmul cardiac si in dispozitivele de urmarire a activitatii.

- Zone target bazate pe ritmul cardiac cu alarma vizuala si auditiva - Poti defini zonele target pentru o sesiune de antrenament pe baza ritmului cardiac pentru a ajuta la definirea intensitatii corecte. Cand ai depasit zonele presetate, ceasul te va informa printr-o alarma vizuala si sonora

- Media si maximul ritmului cardiac pentru fiecare tur

- Incadrare automata in zonele target in functie de varsta – bpm / % - Pentru a te ajuta sa te antrenezi in siguranta si eficace, calculatorul de antrenament stabileste automat limitele zonei target ale ritmului cardiac, conform ritmului cardiac maxim in functie de varst? (220 minus varsta). Limitele sunt stabilite fie in batai pe minut (bpm) sau ca procent (%) din ritmul tau cardiac maxim. Vezi de asemenea Ibcadrarea manuala in zonele target.

- Media, minimul si maximul ritmului cardiac pe antrenament

- Ritm cardiac - bpm / % - Ritmul cardiac este masurarea activitatii pe care o depune inima. Ritmul cardiac poate fi exprimat ca numarul de batai pe minut (bpm) sau ca procent (%) al ritmului tau cardiac maxim.

- Zone ale ritmului cardiac - Zonele ritmului cardiac ofera un mod usor de a selecta si monitoriza intensitatea antrenamentului si de a urma programele de antrenament bazate pe ritmul cardiac. Zonele de ritm cardiac implicite sunt impartite in cinci zone in functie de procentajul ritmului tau cardiac maxim: foarte usor (50-60% HRmax), usor (60-70% HRmax), moderat (70-80% HRmax), intens (80-90% HRmax) si maxim (90-100% HRmax). Poti defini si alte zone, dupa cum doresti.

- Beneficiul antrenamentului - Feedback-ul motivant care iti este oferit imediat dupa exercitii este un lucru care ne poate ajuta pe toti. Asadar, daca doresti sa stii care sunt efectele diferitelor sesiuni de antrenament, aceasta caracteristica iti va spune exact ce trebuie s? stii. Poti obtine o prezentare generala rapida dupa fiecare sesiune, iar pentru feedback mai detaliat poti fie s? consulti fisierul tau de antrenament, fie sa obtii analiza mai aprofundata in serviciile web Polar.

- Nivelul antrenamentelor - Iti arata modul in care antrenamentul iti influenteaza corpul si te ajuta sa compari nivelul diferitelor antrenamente. Monitorizarea continua a nivelului antrenamentelor te va ajuta sa iti cunosti limitele personale si sa-ti reglezi intensitatea si durata antrenamentelor in functie de obiectivele tale.

- Stare de recuperare - Gaseste-ti echilibrul perfect intre antrenament si odihna si ob?ine o imagine reala a starii de recuperare inainte de a începe un nou antrenament. Starea de recuperare se bazeaza nivelul cumulativ al tuturor activitatilor, inclusiv sesiunile si datele de antrenament pentru activitatile scurte pe care le faci in fiecare zi. Monitorizarea continua a starii de recuperare te ajuta sa-ti planifici antrenamentul astfel incat sa eviti sa te antrenezi prea mult sau prea putin.

Caracteristici antrenament:

- Antrenamente asistate cu intervale – ritm cardiac/distanta - Creaza antrenamente cu intervale pe baza de timp, ritm cardiac sau distanta si obtine asistenta in timpul antrenamentului.

- HeartTouch - unitate pentru incheietura cu operare fara buton - Cand HeartTouch este activat, diversele informatii despre antrenament in timpul antrenamentului pot fi accesate fara apasarea butoanelor, de exemplu, cand manusile fac ca apasarea butoanelor sa fie dificila, apropiind ceasul de emitator

- Alerte audio si cu vibratii - In timpul antrenamentului esti anuntat printr-un sunet sau vibratie, de exemplu, cand trebuie sa incetinesti sau sa accelerezi pentru a te asigura ca antrenamentul evolueaza conform planificarii.

- Masuri de inot (Incepand cu octombrie 2014) - Analizeaza-ti performanta la inot cu masuri detaliate de inot. Acestea masoara distanta inotata, timpul si ritmul de inot, iti contorizeaza numarul de miscari ale bratelor si, astfel, iti poti identifica stilul de inot. Cu ajutorul scorului SWOLF, iti poti imbunatati tehnica de inot.

- Gesturi de atingere - Cand atingi ecranul ceasului aflat in modul timp, acesta iti va arata situatia privind recuperarea. In timpul antrenamentului poti masura si timpul unei ture, modifica vizualizarea antrenamentului sau aprinde lumina prin atingerea ecranului.

- Numarul de ture – nelimitat

- Setarile ceasului - In functie de tipul ceasului, poti edita setarile fie cu software-ul WebSync, fie la serviciul web Polar Flow.

- Indicator grafic al zonei target - Aceasta caracteristica indica grafic pe afisaj zona in care te afli in timpul unei sesiuni de antrenament, ajutandu-te sa ramai in zona de intensitate dorita

- Inregistrare tur automata

- Profiluri sportive (ajustabile) - Iti permite sa listezi toate sporturile preferate si sa definesti setari specifice pentru fiecare dintre ele. De exemplu, poti crea vizualizari personalizate pentru fiecare sport pe care il practici si poti alege ce date vrei sa vezi in timp ce te antrenezi: doar ritmul cardiac sau doar viteza si distanta – care se potriveste mai bine pentru tine si pentru nevoile si cerintele tale de antrenament. Va detecta automat si senzorii pe care i-ai ad?ugat. Poti seta pana la 15 profiluri sportive cu Polar RCX5, pana la 20 de profiluri sportive cu Polar V800 si pana la 4 profiluri sportive cu V650.

- Timpii de tranzitie in antrenamentul multisport - Afiseaza timpul necesar pentru comutarea de la un sport la altul.

- Antrenament multisport - Cu doar cateva apasari de butoane, poti trece de la un sport la altul in timpul antrenamentului, de exemplu in triatlon.

- Indicator zona

- Display-uri personalizate - toate liniile - Aceasta caracteristica iti permite sa configurezi afisajele calculatorului pentru antrenament pentru a afisa informatiile de care ai nevoie in timpul sesiunii de antrenament. Poti face acest lucru fie in ceas, in software-ul ProTrainer 5 sau la serviciul web Polar Flow.

- Memento antrenament - Iti aminteste sa bei lichide, sa mananci sau sa realizezi alte actiuni importante in timpul antrenamentului.

- Blocare zona - Caracteristica de blocare zona te ajuta sa acumulezi o anumita intensitate. Poti bloca o zona inaintea unei sesiuni de antrenament sau in timpul acesteia prin apasarea unui buton cand te afli in zona dorita.

Caracteristicile serviciului Web Polar:

- Pasi - Numara pasii facuti in timpul zilei, ceea ce permite stabilirea foarte simpla a activitatii zilnice necesare. O recomandare de baza este sa se vizeze cel putin 10.000 de pasi pe zi.

- Advanced training analyzing - Poti analiza usor fiecare detaliu al antrenamentului si obtine o imagine mai profunda a activitatilor tale cu numeroase posibilitati pentru a afla ce trebuie sa faci.

- Vedere harta - Cand folosesti GPS-ul, obtii o vizualizare harta a traseului de antrenament. Pe harta poti examina datele de antrenament mai in detaliu

- Reparcurgere - O caracteristic? video cu care poti vedea momentele importante ale antrenamentului si traseele.

- Training Load and Recovery

- Training targets

- Zone de activitate - Polar Loop urmareste activitatile tale zilnice la cinci niveluri de intensitate: odihna, stat, nivel scazut, mediu si ridicat. Masoara diferitele zone de activitate (scazuta, medie, ridicata) astfel incat cu cat intensitatea este mai ridicata, cu atat obiectivul este atins mai repede. Pe bratara Polar Loop, „UP (SUS) inseamna intensitate sc?zuta, „WALK (MERS) inseamna intensitate medie ?i „JOG (ALERGARE) inseamna intensitate ridicata. Poti gasi mai multe exemple de activitati cu intensitate scazuta, medie si ridicata in serviciul web Polar Flow.

- Analiza avansata a activitatilor - Rapoartele de activitate stocheaza toata activitatea zilnica pentru a putea analiza usor activitatea ta fizica zilnica si de lunga durata. Timpul activ total iti arata timpul cumulat de miscari ale corpului benefice pentru corpul si sanatatea ta. Pe langa numeroase detalii pe care le obtii despre activitatea fizic? si toate avantajele pentru sanatate legate de acestea, poti vedea si perioadele inactive si când ai stat nemiscat prea mult timp.

- Jurnalul de antrenament - Jurnalul este disponibil in serviciul web Polar. Cand transferi rezultatele antrenamentului de pe ceasul tau in Jurnal, poti urmari cu usurinta activitatea, si iti poti planifica viitoarele sesiuni de antrenament. Poti alege sa vezi istoricul antrenamentelor intr-o vedere lunara sau saptamanala, impreuna cu un rezumat lunar sau saptamanal.

- Nivelul antrenamentelor - Iti arata modul in care antrenamentul iti influenteaz? corpul si te ajuta sa compari nivelul diferitelor antrenamente. Monitorizarea continua a nivelului antrenamentelor te va ajuta sa iti cunosti limitele personale si sa-ti reglezi intensitatea si durata antrenamentelor in functie de obiectivele tale.

- Stare de recuperare - Gaseste-ti echilibrul perfect intre antrenament si odihna si obtine o imagine reala a starii de recuperare inainte de a incepe un nou antrenament. Starea de recuperare se bazeaza pe nivelul cumulativ al tuturor activitatilor, inclusiv sesiunile si datele de antrenament pentru activitatile scurte pe care le faci in fiecare zi. Monitorizarea continua a starii de recuperare te ajuta sa-ti planifici antrenamentul astfel incat sa eviti sa te antrenezi prea mult sau prea putin

Polar Flow mobile app features:

- Pasi - Numara pasii facuti in timpul zilei, ceea ce permite stabilirea foarte simpla a activitatii zilnice necesare. O recomandare de baza este sa se vizeze cel putin 10.000 de pasi pe zi.

- Durata si calitatea somnului - Incepe urmarirea automata a timpului tau de somn cand te intinzi si miscarile corpului tau incetinesc. Aplicatia mobila si serviciul web Polar Flow iti spun cat de mult ai dormit in total si cat de odihnitor a fost somnul tau. Aratandu-ti nivelul de somn odihnitor fata de nivelul de somn agitat, ti se ofera o imagine detaliata a modului in care dormi noaptea pentru a vedea daca somnul tau este afectat de schimbarile din viata ta zilnica

- Compatibilitatea aplicatiei mobile - iPad (a 3-a ?i a 4-a genera?ie), iPad mini, iPhone 4S, iPhone 5, iPhone 5C, iPhone 5S, iPod touch (a 5-a generatie). Versiunea pentru Android va fi confirmata ulterior.

- Analiza instantanee a antrenamentului

- Alerta de inactivitate - Iti aminteste cand ai stat asezat prea mult timp. Cu V800, aplicatia Flow iti indica perioadele in care ai stat prea mult timp fara a face miscare.

- Afiseaza texte in engleza, franceza, finlandeza, germana, italiana si spaniola

- Sincronizare usoara a datelor in serviciul web Polar Flow prin Bluetooth® Smart

Caracteristicile GPS-ului integrat:

- Inapoi la linia de pornire - Te ghideaza catre punctul de pornire pe cea mai scurta distanta posibila si iti arata distanaa pana la punctul de pornire. Acum poti descoperi trasee mai aventuroase si le poti explora in siguranta, stiind ca o singura apasare de buton iti permite sa vezi din ce directie ai pornit.

- Autostart/stop - La dezactivarea acestei caracteristici, ceasul porneste si opreste automat inregistrarea antrenamentului atunci cand incepi sa te misti sau te opresti.

- Indrumare de traseu - Urmeaza traseele preplanificate de tine, traseele inregistrate anterior si traseele partajate din serviciul web Polar Flow.

- SpeedPointer

- Distance – training, lap, trip and total

- Race Pace

- Viteza/Ritm - curent, mediu si maxim

- Running Index - Running Index se bazeaza pe masuratorile ritmului cardiac si al vitezei din timpul alergarii. Ofera informatii zilnice despre nivelul performantei, atat a formei fizice aerobice cat si a economiei alergarii. Imbunatatiri in eficienta alergarii indica o economie imbunatatita a performantei alergarii. In V800, aceasta caracteristica poate recunoaste si daca alergi in sus sau in jos pe o panta

- Modul economisire energie - Iti permite sa economisesti durata de viata a bateriei ceasului in timpul sesiunilor de antrenament lungi. Poti stoca datele de GPS la intervale de 1 secunda sau de 60 de secunde. Un interval mai lung iti permite un timp de inregistrare mai lung, iar intervalele mai scurte iti permit sa inregistrezi date mai detaliate.

Inregistrare caracteristici:

- Indicator memorie disponibila

- Memory capacity 60 h training with GPS and HR

- Jurnalul de antrenament - Stocheaza pana  la 80 de ore de antrenament (poate varia in functie de setarile de limba). Poti vedea istoricul de antrenament din ultimele patru saptamani si ceea ce ai planificat pentru saptamanile care urmeaza

- Inregistrari R-R - Rata de inregistrare R-R salveaza intervalele dintre bataile inimii, adic? intervalele dintre bataile succesive ale inimii. Aceste informatii sunt cunoscute si ca ritmul cardiac instantaneu in batai pe minut in esantioane inregistrate. Cu RS800CX si CS600X iti poti analiza variabilitatea ritmului cardiac (HRV) utilizand software-ul ProTrainer 5 cu o acuratete de 1 ms. Cu V800 o poti analiza direct in serviciul web Polar Flow.

- Jurnal saptamanal - Istoricul saptamanal strange la un loc datele tale saptamanale de antrenament. Prin selectarea unei saptamani, poti revizui datele tale de antrenament pentru respectiva saptamana.

Caracteristici altimetru si barometru:

- Temperatura

- Altitudine, urcare si coborare - metrii, grade, procentaje - Altitudinea este masurata cu un senzor de presiune a aerului atmosferic. Altitudinea este masurata ca metri/picioare urcati si coborati si panta/rampa in procente si grade.

Transfer de date:

- Compatibil cu PC Windows XP, Windows 7, Windows 8 ?i versiunile ulterioare

- Compatibil cu aplica?ia mobil? Polar Flow prin Bluetooth Smart

- Compatibil cu Mac OS X 10.6, OS X 10.7, OS X 10.8 ?i versiunile ulterioare

- Compatibil cu serviciul web Polar Flow prin cablu USB special

- Export de date (Incepând cu septembrie 2014) - Poti exporta datele pentru a putea trimite fisierele de antrenament catre aplicatii si servicii terte

- Export istoric antrenamente (polarpersonaltrainer. com) (Incepand cu septembrie 2014) - Poti muta istoricul antrenamentelor tale de pe polarpersonaltrainer. com pe Flow

- Export istoric antrenamente (ProTrainer 5) (Incepand cu noiembrie 2014) - Poti muta istoricul antrenamentelor tale de pe ProTrainer5 pe Flow

Caracteristici ceas:

- Lumina de fundal

- Actualizare firmware - Poti actualiza intotdeauna software-ul la cea mai recenta versiune cu un cablu USB.

- Indicator pentru data si ziua saptamanii

- Display texts in 13 languages

- Blocare taste

- Durata de viata a bateriei: Timp de antrenament de pana la 13 ore, 50 ore in mod cu consum redus pentru GPS, 30 de zile in modul timp cu monitorizarea activitatii zilnice

- Acumulator cu cablu USB special

- Ora (12/24h) cu alarma si amanare alarma

- Rezistent la apa - 30 m

In cutie:

- Ceasul  Polar V800

- Cablu USB personalizat

- Ghid cu no?iuni introductive pentru Polar V800
Denumiri similare la Ceas sport, computer Polar V800: V 800
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^