Polar RS800CX GPS (G5)

Polar RS800CX GPS (G5)
Descrierea produsului
Caracteristici altimetru si barometru
  • Orientare grafica a altitudinii - disponibila prin software-ul Polar ProTrainer 5Altitudinea este măsurată cu un senzor de presiune a aerului atmosferic. Altitudinea este măsurată ca metri/picioare urcaţi şi coborâţi şi panta/rampa în procente şi grade.
  • Temperatura
  • Altitudine, urcare si coborare - metrii, grade, procentajeAltitudinea este măsurată cu un senzor de presiune a aerului atmosferic. Altitudinea este măsurată ca metri/picioare urcaţi şi coborâţi şi panta/rampa în procente şi grade.
Caracteristici masuratori corporale
  • Incadrare manuala in zonele target – bpm / % / % HRRAceastă caracteristică vă dă posibilitatea să definiţi zona target pe care o doriţi şi este adecvată pentru antrenament. Puteţi seta zona target pentru antrenament ca bătăi pe minut (bpm), ca procent din ritmul dumneavoastră cardiac maxim sau ca procent al rezervei dumneavoastră de ritm cardiac (HRR%).
  • Ritm cardiac maxim (setat de utilizator )
  • Ritm cardiac maxim (in functie de varsta)Cel mai ridicat număr de bătăi ale inimii pe minut (bpm) în timpul exerciţiilor de nivel maxim. Pentru o estimare brută a ritmului dumneavoastră cardiac, scădeţi-vă vârsta din 220. HRmax este un instrument util pentru determinarea intensităţii antrenamentului, deoarece zonele de intensitate pot fi definite cu ajutorul HRmax. Unele produse Polar definesc ritmul cardiac maxim în timpul Testului Polar Fitness, vezi de asemenea HRmax (pe baza Testului Polar Fitness).
  • Ritm cardiac maxim( bazat pe testul Fitness Polar)
  • Test Fitness Polar
  • Polar OwnCode® (2.4 GHz W. I. N. D. ) – coded transmissionTransmisia codificată a ritmului cardiac blochează automat un cod pentru transmiterea ritmului dumneavoastră cardiac către calculatorul de antrenament. Calculatorul de antrenament citeste ritmul dumneavoastră cardiac numai de la emiţător. Codificarea reduce semnificativ interferenţa de la alte calculatoare de antrenament. Transmisia 2.4 GHz W. I. N. D nu prezintă perturbaţii din partea altor dispozitive electronice.
  • Polar OwnCal® – folosirea caloriilor cu reglarea altitudiniiPolar OwnCal calculează numărul de kilocalorii consumate în timpul antrenamentului. Această caracteristică vă permite să urmăriţi kilocaloriile consumate în timpul unei sesiuni de antrenament şi kilocaloriile cumulate consumate în timpul câtorva sesiuni de antrenament. Se ţine cont de efectul presiunii aerului ambiant la calculul folosirii caloriilor: la altitudine moderată şi ridicată, există mai puţin oxigen în aer, deci trebuie să depuneţi mai puţin efort şi să folosiţi mai puţine calorii la acelaşi ritm cardiac.
  • Zone target bazate pe ritmul cardiac cu alarma vizuala si auditivaPuteţi defini zonele target pentru o sesiune de antrenament pe baza ritmului cardiac pentru a ajuta la definirea intensităţii corecte. Când aţi depăşit zonele presetate, calculatorul pentru antrenament vă va informa printr-o alarmă vizuală şi sonoră.
  • Media si maximul ritmului cardiac pentru fiecare tur
  • Incadrare automata in zonele target in functie de varsta – bpm / % / % HRRPentru a vă ajuta să vă antrenaţi în siguranţă şi eficace, calculatorul de antrenament stabileşte automat limitele zonei target ale ritmului cardiac, conform ritmului cardiac maxim în funcţie de vârstă (220 minus vârsta). Limitele sunt stabilite fie prin bătăi pe minut (bpm), ca procentaj (%) al ritmului dumneavoastră cardiac maxim sau ca rezervă a ritmului cardiac (% HRR), ceea ce înseamnă diferenţa între ritmul cardiac în repaus şi ritmul cardiac maxim (HRR = HRmax - HRrest). Vezi de asemenea Încadrarea manuală în zonele target.
  • Media, minimul si maximul ritmului cardiac pe antrenament
  • Ritm cardiac - bpm / % / % HRRRitmul cardiac este măsurarea activităţii pe care o depune inima. Ritmul cardiac poate fi exprimat ca număr de bătăi pe minut (bpm) sau ca procentaj (%) al ritmului dumneavoastră cardiac maxim sau ca procentaj al rezervei ritmului cardiac (% HRR), ceea ce înseamnă diferenţa între ritmul cardiac în repaus şi ritmul cardiac maxim (HRR = HRmax - HRrest).
  • Polar OwnOptimizer – personal training status
  • Zone sport PolarZonele sport Polar asigură un mod facil de selectare şi monitorizare a intensităţii antrenamentului dumneavoastră şi respectarea zonelor sport pe baza programelor de antrenament. Antrenamentul se împarte în cinci zone, pe baza procentelor ritmului dumneavoastră cardiac maxim: foarte uşor (50-60%HRmax), uşor (60-70%HRmax), moderat (70-80%HRmax), dur (80-90%HRmax) şi maxim (90-100%HRmax).
  • Polar OwnZone® – zona ritm cardiac propriuPolar OwnZone® determină limitele ritmului dumneavoastră cardiac personal pentru o sesiune de antrenament. În funcţie de zi şi oră, starea dumneavoastră fizică poate diferi, de exemplu, dacă sunteţi stresat(ă) sau obosit(ă) sau dacă nu v-aţi recuperat complet de la ultima sesiune de antrenament, Polar poate determina respectivele informaţii din ritmul dumneavoastră cardiac şi vă poate ghida către zona de antrenament ideală pentru acea mişcare.
  • Intervale R-R / Variabilitate ritm cardiac onlineCaracteristica Intervale R-R / Variabilitate HR Online măsoară intervalele bătăilor inimii şi reflectă activitatea autonomă a sistemului nervos în reglarea bătăilor inimii. Măsurarea intervalului R-R este cea mai utilă în timpul odihnei şi la intensităţi scăzute. Nivelul de relaxare indică starea recuperării dumneavoastră fizice.
Caracteristici senzor de cadenta CS W. I. N. D.
  • Cadenta - actuala, medie si maxima
  • Setări biciclete - pentru două bicicletePuteţi defini setările în computerul de antrenament pentru până la două biciclete. Când începeţi antrenamentul, puteţi selecta bicicleta cu setările corecte pentru respectivul tip de sesiune de antrenament.
  • Zone target bazate pe cadenta cu alarma vizuala si auditivaVă puteţi defini zonele target pentru o sesiune de antrenament pe baza cadenţei. Când aţi depăşit zonele presetate, calculatorul pentru antrenament vă va informa printr-o alarmă vizuală şi sonoră.
Caracteristici senzor pentru viteza CS W. I. N. D.
  • Indicator de vitezaCaracteristica indicator de viteză vă informează asupra vitezei în limitele vitezei setate.
  • Zone target bazate pe viteza cu alarma vizuala si auditivaVă puteţi defini zonele target pentru o sesiune de antrenament pe baza vitezei. Când aţi depăşit zonele presetate, calculatorul pentru antrenament vă va informa printr-o alarmă vizuală şi sonoră.
  • Viteza - actuala, medie si maxim
  • Masuratori inclinatieMăsurătorile înclinaţie vă comunică înclinaţia pantei sau a rampei sub formă numerică, ajutându-vă să reglaţi efortul ciclismului în conformitate cu aceasta. Caracteristica vă prezintă înclinaţia pantei/rampei în procente şi grade.
  • Pornire automata/OprirePrin activarea caracteristicii pornire/oprire automată , calculatorul pentru ciclism porneşte şi opreşte automat înregistrarea antrenamentului când porniţi sau opriţi pedalatul.
  • Setări biciclete - pentru două bicicletePuteţi defini setările în computerul de antrenament pentru până la două biciclete. Când începeţi antrenamentul, puteţi selecta bicicleta cu setările corecte pentru respectivul tip de sesiune de antrenament.
  • Interval bazat pe distanta
  • Distanta - antrenament, etapa, tur complet, totalDistanţa (km, mi) poate fi setată şi măsurată în câteva moduri. Distanţa de antrenament vă informează asupra distanţei parcurse în timpul unei sesiuni de antrenament. Circuitul parcurs vă informează asupra distanţei de la ultima resetare a circuitului parcurs. Distanţa turului vă informează asupra distanţei unui tur. Distanţa totală este distanţa acumulată de la ultima resetare. Odometrul vă informează asupra distanţei cumulative pe care nu o puteţi reseta.
  • Masuratoare recuperare bazata pe distanta
Transfer de date
  • Compatibil cu software-ul Polar ProTrainer 5 prin intermediul adaptorului USB IrDA
  • Compatibil cu polarpersonaltrainer. com prin intermediul adaptorului USB IrDA
  • Compatibil cu PC prin intermediul adaptorului USB IrDA
Caracteristici pentru G3 cu senzor GPS W. I. N. D
  • Indicator de vitezaCaracteristica indicator de viteză vă informează asupra vitezei în limitele vitezei setate.
  • Masuratori inclinatieMăsurătorile înclinaţie vă comunică înclinaţia pantei sau a rampei sub formă numerică, ajutându-vă să reglaţi efortul ciclismului în conformitate cu aceasta. Caracteristica vă prezintă înclinaţia pantei/rampei în procente şi grade.
  • Distanta - antrenament, etapa, tur complet, totalDistanţa (km, mi) poate fi setată şi măsurată în câteva moduri. Distanţa de antrenament vă informează asupra distanţei parcurse în timpul unei sesiuni de antrenament. Circuitul parcurs vă informează asupra distanţei de la ultima resetare a circuitului parcurs. Distanţa turului vă informează asupra distanţei unui tur. Distanţa totală este distanţa acumulată de la ultima resetare. Odometrul vă informează asupra distanţei cumulative pe care nu o puteţi reseta.
  • Masuratoare recuperare bazata pe distanta
  • Interval bazat pe distanta
  • Cartografiere rută - opţional cu serviciul web polarpersonaltrainer. com
  • Viteza/Ritm - curent, medie si maximRitmul (exprimat ca min/km sau min/milă) reprezintă turaţia nominală. Ritmul este de obicei folosit la alergare. Prin reglarea ritmului target, puteţi urmări cât de repede trebuie să alergaţi pentru a ajunge la o anumită distanţă într-un interval predefinit de timp.
  • Cartografiere ruta - optional cu software ProTrainer 5Calculatorul dumneavoastră de antrenament stochează datele rutei în timpul antrenamentului cu senzorul GPS şi face posibilă descărcarea informaţiilor despre rută în calculator după sesiunea de antrenament. Rutele sunt prezentate în software-ul ProTrainer 5 şi pot fi de asemenea exportate cu uşurinţă către alt software de cartografiere şi poziţionare, cum ar fi Google Earth.
  • Zone target bazate pe viteza cu alarma vizuala si auditivaVă puteţi defini zonele target pentru o sesiune de antrenament pe baza vitezei. Când aţi depăşit zonele presetate, calculatorul pentru antrenament vă va informa printr-o alarmă vizuală şi sonoră.
Caracteristicile senzorului GPS G5
  • Incline Measurement
  • Distanta - antrenament, etapa, tur complet, totalDistanţa (km, mi) poate fi setată şi măsurată în câteva moduri. Distanţa de antrenament vă informează asupra distanţei parcurse în timpul unei sesiuni de antrenament. Circuitul parcurs vă informează asupra distanţei de la ultima resetare a circuitului parcurs. Distanţa turului vă informează asupra distanţei unui tur. Distanţa totală este distanţa acumulată de la ultima resetare. Odometrul vă informează asupra distanţei cumulative pe care nu o puteţi reseta.
  • Interval bazat pe distanta
  • Cartografiere rută - opţional cu serviciul web polarpersonaltrainer. com
  • Cartografiere ruta - optional cu software ProTrainer 5Calculatorul dumneavoastră de antrenament stochează datele rutei în timpul antrenamentului cu senzorul GPS şi face posibilă descărcarea informaţiilor despre rută în calculator după sesiunea de antrenament. Rutele sunt prezentate în software-ul ProTrainer 5 şi pot fi de asemenea exportate cu uşurinţă către alt software de cartografiere şi poziţionare, cum ar fi Google Earth.
  • Indicator de vitezaCaracteristica indicator de viteză vă informează asupra vitezei în limitele vitezei setate.
  • Zone target bazate pe viteza/ritm cu alarma vizuala si auditivaVă puteţi defini zonele target pentru o sesiune de antrenament pe baza vitezei. Când aţi depăşit zonele presetate, calculatorul pentru antrenament vă va informa printr-o alarmă vizuală şi sonoră.
  • Viteza/Ritm - curent, medie si maximRitmul (exprimat ca min/km sau min/milă) reprezintă turaţia nominală. Ritmul este de obicei folosit la alergare. Prin reglarea ritmului target, puteţi urmări cât de repede trebuie să alergaţi pentru a ajunge la o anumită distanţă într-un interval predefinit de timp.
Caracteristicile Polar ProTrainer 5
  • Jurnal
  • Cartografiere rută - opţională cu senzor GPS
  • Setările calculatorului pentru antrenament
  • Rapoarte
  • Analiza avansată a antrenamentului
Caracteristicile Polarpersonaltrainer. com
  • Încărcarea antrenamentului
  • Jurnal
  • Programe de antrenament
  • Analiza avansată a antrenamentului
Inregistrare caracteristici
  • TotaluriTotalurile includ datele dumneavoastră de antrenament începând de la ultima resetare, dându-vă posibilitatea de a vă urmări antrenamentul pe termen lung.
  • Indicator memorie disponibila
  • Grad de inregistrare ajustabil – 1s, 2s, 5s, 15s, or 60s
  • Fisiere antrenament (cu rezumate antrenament) - 99
  • Fisiere antrenament combinateAceastă caracteristică combină sesiuni de antrenament consecutive. Când începeţi o nouă sesiune de antrenament într-o oră de la anterioara, puteţi combina noua sesiune cu anterioara.
  • Inregistrari R-RNivelul înregistrărilor R-R salvează intervalele bătăilor inimii, adică intervalele dintre bătăile succesive ale inimii. Aceste informaţii sunt de asemenea prezentate ca ritm cardiac instantaneu în bătăi pe minut în eşantioanele înregistrate. Aceasta facilitează analiza variabilităţii ritmului cardiac (HRV) cu ajutorul software-ului ProTrainer 5 cu o precizie de 1ms.
  • Jurnal saptamanalIstoricul săptămânal strânge la un loc datele dumneavoastră săptămânale de antrenament. Prin selectarea unei săptămâni, puteţi revizui datele dumneavoastră de antrenament pentru respectiva săptămână.
Caracteristici antrenament
  • Antrenamente ghidate de intervale - ritm cardiac / ritm / distanta
  • Zoom pentru afisajCaracteristica de zoom a afişajului vă permite să măriţi informaţiile de pe afişaj în timpul antrenamentului.
  • Numar de tururi - 99
  • Indicator grafic al zonei targetAceastă caracteristică indică grafic pe afişaj zona în care vă aflaţi în timpul unei sesiuni de antrenament, ajutându-vă să rămâneţi în zona de intensitate dorită.
  • Inregistrare tur automata
  • Intervale cronometrate bazate pe timp si distantaFolosiţi intervalele cronometrate, de exemplu, ca instrument pentru antrenament pentru a afla când să comutaţi de la o perioadă cu exerciţii mai dure la una cu exerciţii mai uşoare şi invers. Intervalele cronometrate se pot baza pe timp sau distanţă.
  • Indicator zona
  • Display-uri personalizate - toate liniile
  • Memento antrenament
  • Blocare zonaCaracteristica de blocare zonă vă ajută să acumulaţi o anumită intensitate. Puteţi fie bloca o zonă înaintea unei sesiuni de antrenament sau în timpul acesteia prin apăsarea unui buton când vă aflaţi în zona dorită.
Caracteristici calculator
  • Lumina de fundal
  • Indicator pentru data si ziua saptamanii
  • Afisare text in Engleza, Germana, Franceza, Spaniola si Italiana
  • Fus orar dual
  • Blocare taste
  • Indicator baterie scazuta
  • Memento-uriPuteţi seta memento-uri pentru a vă anunţa asupra diverselor sarcini sau sesiuni de antrenament, de exemplu, pentru a vă reaminti să consumaţi lichide în timpul unei sesiuni de antrenament.
  • Ora (12/24h) cu alarma si amanare alarma
  • Baterie ce poate fi schimbata de utilizator
  • Rezistent la apa - 50 m
Caracteristicile senzorului de lungime a pasului s3/s3+
  • Zone target bazate pe viteza/ritm cu alarma vizuala si auditivaVă puteţi defini zonele target pentru o sesiune de antrenament pe baza vitezei. Când aţi depăşit zonele presetate, calculatorul pentru antrenament vă va informa printr-o alarmă vizuală şi sonoră.
  • Viteza/Ritm - curent, medie si maximRitmul (exprimat ca min/km sau min/milă) reprezintă turaţia nominală. Ritmul este de obicei folosit la alergare. Prin reglarea ritmului target, puteţi urmări cât de repede trebuie să alergaţi pentru a ajunge la o anumită distanţă într-un interval predefinit de timp.
  • Setari incaltaminte - setari pentru trei incaltariCaracteristica de setări încălţăminte vă permite să selectaţi încălţămintea pentru un anumit senzor în calculatorul dumneavoastră de antrenament şi să urmăriţi distanţa de antrenament pentru respectiva pereche de încălţăminte.
  • Index functionare/alergareIndexul funcţionare/alergare se bazează pe ritmul cardiac şi pe datele referitoare la viteză, măsurate în timpul alergării. Furnizează informaţii zilnice despre nivelul de performanţă, atât forma fizică aerobică cât şi economia alergării. Îmbunătăţirea eficienţei alergării indică economia îmbunătăţită a performanţei alergării.
  • Lungimea medie a pasuluiLungimea pasului este lungimea medie a unui pas, adică distanţa între piciorul dumneavoastră drept şi cel stâng în timp ce ating solul. Cei care aleargă îşi ajustează lungimea pasului pentru a câştiga viteză: lungimea pasului creşte pe măsură ce creşte viteza. Cu toate acestea, cea mai obişnuită greşeală pe care o fac alergătorii novici este supracreşterea pasului. Cea mai eficientă lungime a pasului este cea naturală, cea care este cea mai confortabilă.
  • Cadenta - actuala, medie si maxima
  • Distanta - antrenament, etapa, tur complet, totalDistanţa (km, mi) poate fi setată şi măsurată în câteva moduri. Distanţa de antrenament vă informează asupra distanţei parcurse în timpul unei sesiuni de antrenament. Circuitul parcurs vă informează asupra distanţei de la ultima resetare a circuitului parcurs. Distanţa turului vă informează asupra distanţei unui tur. Distanţa totală este distanţa acumulată de la ultima resetare. Odometrul vă informează asupra distanţei cumulative pe care nu o puteţi reseta.
Pachetul contine: Polar RS800CX GPS
  • Polar RS800CX calculator pentru antrenament
  • Senzor pentru ritm cardiac Polar H3
  • Polar G5 senzor GPS W. I. N. D.
  • Polar IrDA Adaptor USB
  • Polar ProTrainer 5 software CD
  • Manual

Denumiri similare la Ceas sport, computer Polar RS800CX GPS (G5): RS 800 CX GPS G 5, RS800CXGPSG5, RS 800CX GPS (G5), RS800CX GPS (G 5)
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^