Polar RCX5 Run (S3)

Descrierea produsului
Stil: Sport Fitness Outdoor
Colectia: Multisport
Tip: Barbatesc
Display: Digital
Mecanism: Quartz
Provenienta mecanism: Japonez
Rezistenta la apa: 3 atm
Indica: Ora, minute, secunde, Data, Ziua saptamanii, Ritm cardiac, Dual Time
Culoare cadran: Gri
Forma carcasei: Octogonala
Material carcasa: Plastic
Culoare carcasa: Negru
Dimensiune carcasa: 43 mm
Grosime carcasa: 14 mm
Material curea: Cauciuc
Culoare curea: Negru
Sistem inchidere: Catarama standard
Data: Da
Alarma: Da
Iluminare: Da
Afisare puls: Da
Dual Time: Da
Altele: Pachetul Polar MULTISPORT RCX5 RUN BLACK contine: , - Ceasul Polar RCX5 calculator pentru antrenament, - Senzor pentru ritm cardiac Polar H2, -Senzor pentru picior Polar s3+, - Polar DataLink unitate transfer date, , Transfer de date: , - Compatibil cu Mac (bazat pe tehnologia Intel) via Polar DataLink, - Compatibil cu PC via Polar DataLink, - Compatibil cu polarpersonaltrainer. com via Polar DataLink, , Carcateristicile Polarpersonaltrainer. com: , - Analiza avansată a antrenamentului, - Programe de anduranţă, - Vizualizarea hărţii - opţională cu senzor GPS, - Jurnal, - Încărcarea antrenamentului, - Programe de antrenament, , Inregistrare caracteristici: , Totaluri: , -Totalurile includ datele dumneavoastră de antrenament începând de la ultima resetare, dându-vă posibilitatea de a vă urmări antrenamentul pe termen lung. , - Indicator memorie disponibila , - Grad de inregistrare ajustabil – 1s, 2s, 5s, 15s, or 60s , - Fisiere antrenament (cu rezumate antrenament) - 99 , - Jurnal saptamanal , - Istoricul săptămânal strânge la un loc datele dumneavoastră săptămânale de antrenament. Prin selectarea unei săptămâni, puteţi revizui datele dumneavoastră de antrenament pentru respectiva săptămână. , , Caracteristici antrenament: , - Antrenamente ghidate de intervale - ritm cardiac / ritm / distanta , - Creaţi exerciţii la intervale coordonate pe baza timpului, a ritmului cardiac, a vitezei/ritmului sau distanţei cu până la trei cronometre corelate sau distanţe şi până la trei zone target. , - Numar de tururi - 99 , - HeartTouch -unitate pentru incheietura cu operare fara buton , - Când HeartTouch este activat, diversele informaţii despre antrenament în timpul antrenamentului pot fi accesate fără apăsarea butoanelor, de exemplu, când mănuşile fac ca apăsarea butoanelor să fie dificilă, apropiind calculatorul de antrenament de emiţător. , - Indicator grafic al zonei target , - Această caracteristică indică grafic pe afişaj zona în care vă aflaţi în timpul unei sesiuni de antrenament, ajutându-vă să rămâneţi în zona de intensitate dorită. , - Inregistrare tur automata , - Cu această caracteristică puteţi regla calculatorul de antrenament să parcurgă tururi pe baza distanţei presetate, de exemplu, la fiecare 1 km/mi. , - Zoom pentru afisaj , - Caracteristica de zoom a afişajului vă permite să măriţi informaţiile de pe afişaj în timpul antrenamentului. , - Profiluri sportive (până la 15 profiluri sportive) , - Sport Profiles oferă suport pentru multisport cu o schimbare rapidă între sporturile diferite în timpul antrenamentului. Aceasta caracteristică permite calculatorului de antrenament să modifice toate setările specifice sportului şi detectează automat senzorii necesari, astfel că nu veţi pierde timp sau date de antrenament. Cu doar câteva apăsări de buton, puteţi schimba un sport cu altul, de exemplu în triatlon, - Indicator zona , - Indicatorul zonă este un simbol vizibil şi mobil pe display-ul calculatorului de antrenament, care indică dacă vă aflaţi în interiorul zonei target presetate. Această caracteristică vă permite să ajungeţi la ţintele dorite de intensitate/ritm/viteză/cadenţă. , - Setările calculatorului pentru antrenament , - Display-uri personalizate - toate liniile , - Această caracteristică vă permite să configuraţi display-urile calculatorului de antrenament pentru a prezenta informaţiile de care aveţi nevoie în timpul sesiunii de antrenament. Configuraţi display-urile fie în calculatorul de antrenament, fie în software-ul ProTrainer 5. , - Blocare zona , - Caracteristica de blocare zonă vă ajută să acumulaţi o anumită intensitate. Puteţi fie bloca o zonă înaintea unei sesiuni de antrenament sau în timpul acesteia prin apăsarea unui buton când vă aflaţi în zona dorită. , , Caracteristici masuratori corporale: , - Incadrare automata in zonele target in functie de varsta – bpm / % , - Ritmul cardiac este măsurarea activităţii pe care o depune inima. Ritmul cardiac poate fi exprimat ca numărul de bătăi pe minut (bpm) sau ca procent (%) al ritmului dumneavoastră cardiac maxim. , - Zone target bazate pe ritmul cardiac cu alarma vizuala si auditiva , - Puteţi defini zonele target pentru o sesiune de antrenament pe baza ritmului cardiac pentru a ajuta la definirea intensităţii corecte. Când aţi depăşit zonele presetate, calculatorul pentru antrenament vă va informa printr-o alarmă vizuală şi sonoră. , - Ritm cardiac maxim (in functie de varsta) , - Cel mai ridicat număr de bătăi ale inimii pe minut (bpm) în timpul exerciţiilor de nivel maxim. Pentru o estimare brută a ritmului dumneavoastră cardiac, scădeţi-vă vârsta din 220. HRmax este un instrument util pentru determinarea intensităţii antrenamentului, deoarece zonele de intensitate pot fi definite cu ajutorul HRmax. Unele produse Polar definesc ritmul cardiac maxim în timpul Testului Polar Fitness, vezi de asemenea HRmax (pe baza Testului Polar Fitness). , - Ritm cardiac maxim( bazat pe testul Fitness Polar) , - Ritm cardiac maxim (setat de utilizator ) , - Incadrare manuala in zonele target - bpm/% , - Această caracteristică vă dă posibilitatea să definiţi zona target pe care o doriţi şi este adecvată pentru antrenament. Puteţi seta zona target pentru antrenament ca bătăi pe minut (bpm), ca procent din ritmul dumneavoastră cardiac maxim. , - Test Fitness Polar , - Polar OwnCal® – consum calorii cu procentajul grasimii , - Polar OwnCal calculează numărul de kilocalorii consumate în timpul antrenamentului. Această caracteristică vă permite să urmăriţi kilocaloriile consumate în timpul unei sesiuni de antrenament şi kilocaloriile cumulate consumate în timpul câtorva sesiuni de antrenament. Această caracteristică estimează de asemenea procentul de ardere a grăsimilor (% de grăsimi pe afişaj), adică numărul de kilocalorii consumate din grăsimi în timpul unui exerciţiu, exprimat ca procent din kilocaloriile totale arse. , - Polar OwnCode® (5kHz/2.4 GHz W. I. N. D. ) - transmisie codificată , - Zone Sport Solar , - Zonele sport Polar asigură un mod facil de selectare şi monitorizare a intensităţii antrenamentului dumneavoastră şi respectarea zonelor sport pe baza programelor de antrenament. Antrenamentul se împarte în cinci zone, pe baza procentelor ritmului dumneavoastră cardiac maxim: foarte uşor (50-60%HRmax), uşor (60-70%HRmax), moderat (70-80%HRmax), dur (80-90%HRmax) şi maxim (90-100%HRmax). , - Polar ZoneOptimizer - zone pentru sport personalizate , , Caracteristicile senzorului de lungime a pasului s3/s3+: , -Zone target bazate pe viteza/ritm cu alarma vizuala si auditiva , Vă puteţi defini zonele target pentru o sesiune de antrenament pe baza vitezei. Când aţi depăşit zonele presetate, calculatorul pentru antrenament vă va informa printr-o alarmă vizuală şi sonoră. , -Viteza/Ritm - curent, medie si maxim , Ritmul (exprimat ca min/km sau min/milă) reprezintă turaţia nominală. Ritmul este de obicei folosit la alergare. Prin reglarea ritmului target, puteţi urmări cât de repede trebuie să alergaţi pentru a ajunge la o anumită distanţă într-un interval predefinit de timp. , -Index functionare/alergare , Indexul funcţionare/alergare se bazează pe ritmul cardiac şi pe datele referitoare la viteză, măsurate în timpul alergării. Furnizează informaţii zilnice despre nivelul de performanţă, atât forma fizică aerobică cât şi economia alergării. Îmbunătăţirea eficienţei alergării indică economia îmbunătăţită a performanţei alergării. , -Lungimea medie a pasului , Lungimea pasului este lungimea medie a unui pas, adică distanţa între piciorul dumneavoastră drept şi cel stâng în timp ce ating solul. Cei care aleargă îşi ajustează lungimea pasului pentru a câştiga viteză: lungimea pasului creşte pe măsură ce creşte viteza. Cu toate acestea, cea mai obişnuită greşeală pe care o fac alergătorii novici este supracreşterea pasului. Cea mai eficientă lungime a pasului este cea naturală, cea care este cea mai confortabilă. , -Cadenta - actuala, medie si maxima , -Ritmul cursei , -Distanta - antrenament, etapa, tur complet, total , Distanţa (km, mi) poate fi setată şi măsurată în câteva moduri. Distanţa de antrenament vă informează asupra distanţei parcurse în timpul unei sesiuni de antrenament. Circuitul parcurs vă informează asupra distanţei de la ultima resetare a circuitului parcurs. Distanţa turului vă informează asupra distanţei unui tur. Distanţa totală este distanţa acumulată de la ultima resetare. Odometrul vă informează asupra distanţei cumulative pe care nu o puteţi reseta. , ,
Altele:
, - Iulminare, - Indicator pentru data si ziua saptamanii, - Dual time, - Afisaj 24h, - Blocare taste, - Indicator baterie scazuta, Memento antrenament, - Afisare text in Engleza, Germana, Finlandeza, Suedeza, Franceza, Portugheza, Spaniola si Italiana,

Denumiri similare la Ceas sport, computer Polar RCX5 Run (S3): RCX 5 Run S 3, RCX5RunS3, RCX 5 Run (S3), RCX5 Run (S 3)
Păreri
Intrebari&Raspunsuri

Prețurile și informațiile de pe paginile noastre sunt furnizate de magazinele partenere și au caracter informativ, unele erori pot apărea. Imaginile produselor au caracter informativ, uneori pot include niște accesorii care nu sunt mereu incluse în pachetul de baza. Informațiile aferente produsului (imagine, descriere, preț) se pot schimba fără notificare prealabilă. Compari.ro nu își asumă responsabilitate pentru eventualele greșeli.

^